شناسه خبر : 46440
یکشنبه 23 خرداد 1395 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات فوتسال ایثارگران "جام رمضان" آغاز شد

مسابقات فوتسال ایثارگران" جام رمضان" گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور 21 تیم از جانبازان، فرزندان شهدا و ایثارگران استان تهران آغاز شد

فاش نیوز - مسابقات فوتسال ایثارگران "جام رمضان"، گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور 21 تیم از جانبازان، فرزندان شهدا و ایثارگران استان تهران آغاز شده است.

به گزارش فاش، سومین دوره از سلسله مسابقات سالانه جام رمضان، گرامیداشت شهدای مدافع حرم از 19 خرداد ماه  به میزبانی شهرداری منطقه 14 تهران برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، در این دوره از مسایقات که به همت اداره کل ورزش و اردویی بنیادشهید و امورایثارگران و مشارکت شهرداری منطقه 14 برگزار میشود 21 تیم از جانبازان، فرزندان شهید و ایثارگران استان تهران و در دو رده سنیِ بزرگسالان و پیشکسوتان در حال برگزاری است.

قرعه کشی این مسابقات 18 خرداد ماه 95 با حضور مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار شد و مقرر شده است، مسابقات در ابتدا به صورت دوره ای و در گروه های سه گانه در هر رده سنی برگزار شود و تیم های صعود کننده در مرحله دوم گروهی، نیمه نهایی و نهایی در مقابل هم به رقابت بپردازند.

نتایج مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام به همه روزه داران عزیز
من یکی از جانبازانی هستم که در این مسابقات شرکت کرده ام . دست مسئولین برگزار کننده جام رمضان ویژه ایثارگران درد نکند.
مخصوصا دست آقایان هادیان مسئول مسابقات بنیاد و سایر همکاران ایشان درد نکند که با زحمات این عزیزان این سومین دوره از مسابقات میباشد که با شور ونشاط هر چه بیشتر برگزار می گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi